۷ پاسخ

مم چند باری کشیدم در حد چند دقیقه زیاد نکش میگن شیر تلخ میشه

من میکشیم البته بعضی وقتا کاری نشده پسرم

من نمیکشم بخاطر نینی🥲🤷🏻‍♀️

نه من کشیدم چیزی نشد از هوش مصنوعی هم پرسیدم گفت موردی نداره

وای که چقدر حوس کردم😅😅

خاهرشوهرا منکه تو حاملگیو شیردهی همش میکشن خفه کردن خودشونو

نه عزیزم شنیدم که بچه نفخ میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی