۲ پاسخ

ما که گندم و نخود لوبیا چیتی عدس ماش میریزیم و یه پیاز داغ فراوون میخواد همه حبوباتا چند روزی خیس خورده باشن و آب قلم و پای مرغ هم بنزین جداگانه و داخلش بریزین ،میتونین با گوشت قلقلی ریز و کشمش و پیاز داغ و بادوم پوست گرفته و گردو و پسته تزیین کنین

تصویر

عزیزم اول حبوبات مدنظر رو یک روز تمام خیس کنین نخود رو دو روز هم میتونین خیس کنین گندم مخصوص دندونی بگیرین سیاه نباشه. بعد روزی که قراره بپزیم هر کدوم رو جداجدا بنزین بعد با هم قاطی کنین آب اقلم اضافی کنین تا طعمش به خورد مواد بره بعد هم بدای تزیین گوشت قلقلی درست کنین تفت بدین پیاز داغ فراوان گردو و بادام البته بادام رو هم تفت بدین خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان میران👶🩵 مامان میران👶🩵 ۸ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۵ ماهگی
مامان میران👶🩵 مامان میران👶🩵 ۸ ماهگی