۱۱ پاسخ

واییی چقدر قشنگه
از کجا گرفتی
قيمتش چی؟؟؟

نازه
قیمتش ؟

بیش از حد نازه چنده

میشه از مشکیشم عکس بزاری

من براش رنگ قهوه ای گرفتم

بستگی به لباساش داره ست کنی

همین رنگ

اره قشنگه

آره

چ نمکه

اره خوشگله

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۲ سالگی
مامان H&&H مامان H&&H هفته هفدهم بارداری