واسه سن بچه ی من دوچرخه خوبه یا سه چرخه؟

۷ پاسخ

۳ چرخ راحتره

والا پسر منم همسن پسر شماست دیگه میتونه دوچرخه کمکی سوار بشه
میخوایم براش دوچرخه بگیریم چون بلده تابستون براش سه چرخه گرفتیم خوشش نیومد استفاده نکرد

من برای پسرم ۳ سالگیش تصمیم دارم دوچرخه بخرم

من رفتم سن تورونگامیکنم🤣😑😦خب اشکالش چیه مگه مادلین نداریم من خیلی دوس داشتم دوچرخه یاموتورمیروندم کل شهرمیگشتم😍

فعلا ۳چرخه ی زمان بزرگ شد دوچرخه

من که دوچرخه نگه داشتم برا سه یا چهارسالگی

۳ چرخه

سوال های مرتبط