۲۹ پاسخ

منم نظرمه بخرم ظاهراهمه راضین

کیکابوعه؟ مدل کیکابو رو من دیدم خیلی خوب بود چند مدل هم میشد

قیمت تو ترب هم حتما ببین من دیدم الان این مدل رو

از ماشین شارژی رزا عکس میدی؟ سوارش میشه؟

آره خیلی خوبه پسر من از یک سالگی سوار میشه

ارهه خيلي خوبن ولي تنها بدي ك دارن وقتي با ماشين ميخاي بري جاي خوب نيس چون جا نميشه سخته

اینا عالی ن پسر خواهرشوهرم داشت خیلی کاربردی بود

آره دقیقا همینو براش خریدیم پارسال خیلی دوس داشت
الانم تا میبینش ب باباش میگه سوارم کن ببرم تو کوچه دورم بزن.

پسر من داره خیلی دوسش داره
به نظرم هوا داره گرم میشه خیلی از کالسکه کاربردی تر میشه چون بچه ها بزرگ شدن تو کالسکه زیاد نمیشینن

اره گلم خیلی خوبه پدرشوهرم پارسال تولد هیرادخریده بود برا تابستون بیرون پارک کوچه خیلی خوبه

اگه پاش برسه به رکاب خوبه خوشش میاد اگه با کالسکه هم میونه داشته باشه

اره الان مناسبه دقیقا،اما من میخام واسش موتور شارژی بخرم دخترم شوماخره عاشق موتوره😅

من بی بی لند مدل هارلی گرفتم پشتی نداره به نظرم کاربردی تره

بله خوبه

جا برای نگهداریش داری ؟
اینا خوبه ولی تا ۶ سالگی حداقل بچه خودش نمی تونه استفاده کنه باید خودت هُل بدی چون فاصله نشیمن و پدالشون خیلی زیاده .
بعدم جا نداشته باشی تو خونه تو دست و پاس
تو حیاطم بزاری زیر آفتاب و بارون خراب میشه حیف میشه

همین پولو بده دوچرخه بگیر براش

من دخترم کوچیکه هنوز ولی تصمیم داشتم حتما واسش بگیرم ولی خب نمیدونم مثل کالسکه جمع مبشه یا نه

اینه عزیزم خیلی خوبه

تصویر

عالیه عزیزم

اره منم برای دخترم خریدم نزدیک به ۷ ماهه از همو موقعه هم میزارم میشینه خیلی هم دوسش داره تا ۶ .۷ سالی هم میتونن استفاده کنن میشه صندلیش رو برداری رویی رو

من ی چیز شبیه این خریدم حضوری دوسش داره گذاشتم تابستون ببرم بیرون از خونه

من مدل اینجوری دارم بازیگوشن در حد نیم ساعت خوبه بازی کنند فقط جای نشین من چک کن اندازه باشه مشابه اون یکی شما
این کارن مدل دلیجان برا پارک و خرید روزمره که میریم خوبه اره

تصویر

من مدل تیتان طوسی همینو خریدم نو نو اصن نشد بچم 😐😔

بنظر منکه مناسبه منم میخوام برای تولد دوسالگی پسرم بخرم

من تو فکر خرید سه چرخه های کیکابو هستم تبدیل به دو چرخه هم میشن ولی فعلا دنبال خرید حضوریم چندجا رفتم موجود نداشتن

جفت اینو مامانم اینا واس تولد پسرم پارسال خریدن امسال میتونه سواربشه

اره خوبه دختر منم داره اما الان اصلا نمیشینه توش فقط بغل و پا

اینم عکسی که یکی از خریدارها گذاشته

تصویر

قیمتش چقده

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی