تو هفته من وزن جنین چند بود براتون خانما

۶ پاسخ

تو ۲۴ هفته من رفتم سونو وزن بچم ۶۸۸ بود

بچه ها ۲۵یا ۲۴ هفته برای چی رفتید سونو؟؟؟همه باید برن؟؟؟

تو غربالگری دوم وزن جنین هاتون چند بود؟

من ۶۳۰ هفته ۲۵

۶۴۰ . ۲۳ هفته و دو رور

۸۰۰ و خرده ای

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجولو مامان جوجولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ونهم بارداری