شیرخشک تو شیشه چقدر بمونه مشکلی نداره؟

۴ پاسخ

اگه از شیر خشک خورده باشه یک ساعت نخورده باشه دوساعت

۱ساعت

شیرخشک ک اصلا نخورده یک ساعت
اگه ازش خورده یکم داخل شیشه مونده باید دورریخت

یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی