۳ پاسخ

اگه شب اوله طبیعیه . پسر منم شب اول تا صبح یکسره جیغ میزد . در حدی که ترسیدیم اتفاقی نیفته . خداروشکر کاری نشد اما زیاد گریه کرد میگن طبیعیه. استامینوفن حتما بده

باید استامینوفن بهش بدی
عزیزم کجا بردیش برای ختنه و روشش چی بود؟ حلقه یا بخیه

استامینوفن بهش میدی؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی
مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۸ ماهگی