کسی هست مشکل اضطراب داشته باشه؟چطوری کنترلش میکنید؟

۵ پاسخ

من حس میکنم بیشتر اونایی که سزارین شدن از بعد عمل اینجور شدن

من حملات پنیک داشتم از روز پنجم زایمان یه دوره دارو خوردم و متاسفاته مجبور به قطعش شدم و همچنان روانم داغونه

من مجبوربه مصرف ارامبخش شدم

همین الان ی تاپیک مرتبط زدم
موندم
انگار فقد قرص جوابه

من مجبور شدم آرام بخش بخورم

سوال های مرتبط