۶ پاسخ

حساسیت که داره، احتمالا یچیزی دادی خورده یا خودت یچیزی خوردی که معده و رودشو اذیت کرده برا همون خیلی گریه میکنه، من به دخترم دوروز فرنی دادم یه گریه هایی میکرد عین زمان کولیکش، فرنی ندادم بهتر شد

پسر منم از اولم همین بود

عزیزم شیر خشکش چیه؟
شاید ریفلاکس داشته باشه اذیتش کنه ببرش دکتر

من عمیقا درکت میکنم😭💔

بدنش نسوخته

دندونه احتمال

سوال های مرتبط