خانوما از سر پسر زود ویار میکنی یا از سر دختر؟

۶ پاسخ

دختر ..

پس چرا من هیچی نفهمیدم انگار نه انگار باردارم آنومالی هم گف دخمل
ن ویار ن حالت تهوع هیچی 😕

من ک خیلی اذیت میشم هنوزم حالت تهوعم تموم نشده بچمم دختره

از قدیم میگن دختر

منکه دختره دهنم سرویس شده

دختر دختر پدر آدمو درمیاره🤣

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری