پوشک مای بی بی ۶۷۵ت دوبرابر شده

تصویر
۱۴ پاسخ

انگاردارن فقط بامردم لجبازی میکنن که بیشترازین خسته شن همه چیو گرون کردن دیگه یادشون اومد پوشک هم هست آه بچه هامون بگیرتشون انشالله

ما هم خریدیم ۳۶۰ دیروز

من دیشب گرفتم ۳۶۰گرون نشده

از اسنپ مارکت چک کنید شاید اطرافتون قیمت قدیم باشه
چند تا بگیرید 🥺

۳روز پیش یکی دوقلو داره
تقربیا ۳۰ بسته مولفیکس از داروخونه خردید

ماهایی ک دوقلو داریم 😔😔

دوتا مولفیکس ی تومن گرفتم

من اُ بیبی میگیرم نمیدونید چقد شد

یا خدااا چ خبره 😑😑 بچه من ک یه هفته ام نمیشه ی بسته اش

خدا ازشون نگذره

خدا فقط ب دادمون برسه بچه منکه هفته ای یه بسته مصرف میکنه

من دیشب رفتم قیمت قدیم خریدم

خدالعنتشون کنه

عوضیا گرون کردن خدا لعنت کنه

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آرسام 🤍 مامان آرسام 🤍 ۱۷ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱ سالگی
مامان محمد و نیهان مامان محمد و نیهان ۱۷ ماهگی
مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی