این آزمایش تیرویید خوبه بنظرتون؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام پیج قبلیم مسدود شد لطفا درخواست بده من پرم 🌹🌹

یکم کم کاره برو دکتر غدد بهت دارو میده یا همون متخصص زنان ک تحت نظرشی اونم میتونه دارو بده

من 3.6بودم دکترم هیچی نداد

منم کم کاره صبح ب صبح قرص میخورم ناشتا کنترلش میکنم

در بارداری باید زیر ۲/۵ باشه نشون دکتر بده قرص میده

در حالت عادی خوبه ولی تو بارداری باید یه مقدار کمتر باشه عددش
احتمالا یه قرص براتون تجویز کنن

احتمالا نیاز به قرص باشه

کم کاره ولی شدیدنیس قرص میده بهت

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرتقال 🍊🧡 مامان پرتقال 🍊🧡 ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری