سلام دوستان آزمایش تیرویید من خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه

لب مرزی یجورایی

ن عزیزم پایین تراز۲ونیم بایدباشه

اره خوبه بزن ترجمه گوگل

بله خوبه،یکم دیگه بیاد پایین تر بهتره

بله تیروئید کاملا نرمال داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری