نگران نباش باقرص قشنگ کنترل میشه
باید با قرص بیاد حدود 2/5 احتمالا.منم چندروز دیگ آزمایش دارم
برو پیش دکتر غدد حتما.من قبل بارداری تحت نظروکنترل بودم بعد بارداری هورمون خودبخود تیروئید بالا رفتم الان قرص ناشتا میخورم
نگران نباش دکتر قرص میده
حتما دکتر غدد برو کنترل بشه
به دکتر داخلی یازنان نشون بدین تو بارداری افزایش این هورمونا طبیعیه باید بادارو کنترل شه
قبلا هم لووتیروکسین میخوردین یا سابقه تیروئید کم کار دارین؟
ب دکترت نشون بده
خیلیی بالایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.