كسى اين قطره اهن رو استفاده كرده؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم من دکتر داروخانه قسم خورد گف برا بچه خودمم همینو میبرم از ۶ ماهگی میدم خوبه والا تا دوسالگیم همینو میدم

سیاه نمیکنه؟من تغزیفشو خیلی شنیدم احتمالا اینسری بگیرم

شنیدم عاللللیه

این ابیشه ، من قرمزشو دارم که عالیه؛ بچت آهنش کمه؟ چون این مدل آبی واسه بچه هاییه که آهنشون کمه

آره عزیزم خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان برکه🧚🏻‍♀️ مامان برکه🧚🏻‍♀️ ۱۰ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری