تست بتا هم منفی شد 😔🥲

۳ پاسخ

نا امید نشو توکل کن به خدا ایشالله این ماه باردار میشی گلی

ماه دیگه ناراحت نباش

درکت میکنم خیلی حس بدی هست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان قصد بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته هشتم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری