۸ پاسخ

خوشمزه اس من قبلا دادم یبار خریدم... ولی زمان میبره تا بپزه و‌جا بیوفته

وای نده افتضضضضضضضاحهععهه

‌شده نون‌ و کره بده اینو نده

نه اصلا

سیب زمینی آبپز یا تخم مرغ از همه بهتره پاستا گوجه هم راحته هم بچه ها دوستش دارن

خیلی بده معلوم نیست چیه

ندی بهتره اینا پر از مواد نگهدارنده هست

ندین بهتره
من خودم غذا درست میکنم حتی شه غذا آماده نبوده سیب زمینی آب‌پز دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی