مامانا بهتربن دارو واسه رفلاکس چیه؟؟؟💔🥺

۲ پاسخ

من فاموتیدین میدم
اس امپرازولم میگن خوبیه

فک کنم باید ببینی چی بهش میسازه. من دخترم کیدیزول میخوره خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۴ ماهگی
مامان ایلقار👼🏻 مامان ایلقار👼🏻 ۸ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی