۶ پاسخ

بذاربچه مک بزنه شیرت میاد

من بعد سه روز شیرم اومد
شیرخشک اصلا نده بهش

نکران نباش گسنه نمیمونه،دوقطره اغوز هم بره تو دهنش کافیه
دندون رو جیگربذارشیرخشک نده

اشتباه من سر زایمان اولمو نکن:))

حتما sns استفاده کن شیشه ندیا ک هم سینتو مک بزنه هم شیر خشک بخوره

سعی کن شیرخشک اصلا ندی فقط بزار سینه بمکه شیرت میاد

اپتامیل پی دی اف

عیب نداره سه روز از زایمان بگذره بعد شیر داری

سوال های مرتبط