مامانا میگم شیر خشک چ مارکی خوبه بگیرم بچه اذیت نشه

۶ پاسخ

اپتامیل نزدیک شیر مادر مزه اش من اوایل اپتامیل میدادم بعدش نان دادم چون نان خوشمزه تره بعدشم بچه باید دنیا بیاد ببینی چی بهش میفته ولی اگه میخوای بگیری اپتامیل ۱ یدونه بگیر ببین چطوره تا وقتی دنیا نیاد سهمیه نمیدن باید ازاد بخری

اپتامیل

نان و ببلاک و اپتامیل خوبه
من خواهرم نان خورد اون یکی یادم میاد اپتامیل می‌خورد موقعی هم که پیدا نمیشد ببلاک می‌خورد

اگه میخوای از الان بگیری بزاری کنار بنظرم نگیر چون بعضی وقتا بچه به شیر خشکی که میگیری حساسیت نشون میده چه مارک خوبشو چه ایرانیش بعدش میخوای شیرخشک هارو چیکار کنی

آپتامیل عالیه

من دختر خواهرم اپتامیل میخورد و کولیک داشت

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی