اسپری لکه بر پینو استفاده میکنم و واقعا راضی ام
دستمال مرطوب مارک های مختلف استفاده کردم و بنظرم مای بیبی از همه بهتره، بعد مولفیکس و وی کر، بعد پینو
چیزایی مثل اسپری لکه بر ، دستمال مرطوب و پماد سوختگی میزان استفاده ی زیادی دارن و معمولا هر ماه تموم میشه، هزینه ی ماهیانه رو بالا میبرن، اگه این واستون مهمه چیکو و ماستلا نگیرین
و اینکه پماد سوختگی چیکو برا پسر من اصلا خوب نبود و مدام میسوخت، آردن آبی رو به پیشنهاد یکی از مامانای گهواره گرفتم و واقعا خوبه
چه لکه هایی رو این لکه برا پاک میکنن؟؟
پینو خوبه
Frosh عالیه
پینو بیبی
من تازگی گرفتم، سه بار استفاده کردم. راضی بودم.
پینو خوبه
پینو استفاده میکنم عالیهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.