خانما لکه بر لباس برا بچه چه مارکی خوبه؟

۴ پاسخ

من برای پسرم ونیش استفاده میکردم
الان دیگه نیست
الان اسپریگرفتم خوب نبود

شوینده پینو هم‌بدون بو‌بود هم گفتن تمیز میکنه ولی من نگرفتم هنوز

من ونيش شنيدم خيلى خوبه ولى خودم استفاده نكردم قيمتش هم ٨٠٠ به بالاست

پینو من برای لباسای خودم و همسرم میزنم عالیه

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری