۳ پاسخ

هویجم خوبه یکم بذار رو لثه ش بماله... رادمان ک با استامینوفن هم آروم نمیشه ... دیگه آخر گذاشتیم د
داخل پتو تکون میدیم گیج میشه بهتر میشه

منم همین مشکل دارم بهش پاراکید دادم خیلی بی قراری می‌کنه

اوی خدا اره عزیزم بده بزن رو لثه هاش از این مسواک انگشتی ها نداری؟یکم بکش رو لثه اش

سوال های مرتبط