۴ پاسخ

سلام من ۵ماهگیو تموم کرد نتونستم واکسن چارماهگیشو بزنم هنوز ک هنوزم سینس خس خس میکنه بهتر نیستش بنظرتون چیکا کنم

قنداق کن تکون نده

قطره ی استانینوفن دادید؟کمپرس سرددبیست و چهارساعت اول

ببند پاشو تکون میده بدتر میشه از همون قطره دو پاهاش بزن

سوال های مرتبط