۳ پاسخ

سلام اصلا نگران نباش بوقتش سینه خیز، چهار دست و پا می‌ره، هر بچه‌ای مراحل رشد خودش رو داره.

واییی بچه من ۴ روز مونده بود که۴ ماهه بشه غلت زد هنوز سینه خیز نمیره ناراحت بودم نگران بودم یعتی تا ۸ ماهگی اگه سینه خیز نره که خیلی دیره
سینه خیر نمیره بچتون نشستن چی میتونه یا ن

سلام عزیزم نگران نباش پس منم دو سه روزی میشه سینه خیز می‌ره بچه ها باهم فرق میکنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی