فردا ۷روز تاخیرم میخام تست بزنم دعا کنید برام🙏🥺🥺

۱۰ پاسخ

من تستم منفی بود . عصرش رفتم سونو گفت ۵ هفته ای . اصلا به این تستا اعتمادی نیست بخدا

انشاالله مثبته

منم 7روز تاخیرم می‌خوام فردا صبح بی بی بزنم

ایشالله فردا خوش خبر بیای😍

انشالله فردا با خبر خوب بیای

چجوری تونستی تحمل کنی 😁

ایشالله مثبتی گلم برامنم دعاکن سه دیگه مونده به موعودم

زوده نزن نا امید میشی برای من تو هفت روز رفتم ازمایش خون نشون نداد بعد ده روز رفتم بتا نشون داد اگه لقاح تازه تشکیل شده باشه دقیق نشون نمیده و میخوره تو ذوق ادم

خوش خبر باشی انشاالله من اصلا نمیدونم دوران باروری باید اقدام‌کنم یا دوران تخمک گذاری

امشب میزنی

سوال های مرتبط

مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وششم بارداری