۷ پاسخ

و مامان من که ۴۰ هفته و دوروزه😂😂😂😂

منم دقیقا

منم فکر میکردم هشت ماهگی بچه ام به دنیا میاد انقد استرس داشتم😂

نگو تورو خداااا من تصورمیکنم۳۸هفته زایمان کنم😕😂

منی ک فکر میکردم توی۳۶هفته وقتی دکتر معاینه کنه یهو جیغ میزنه میگه وااای۴سانت بازی بدو بستری شو، ولی هنوووزم بسته و سفته😂

من فکر میکردم ۴۲:میزام اونم هنوز مطمعن نبودم
ولی یهو ۳۸ ختم بارداری گرفتم

منمممم ..‌من که همش توهم زایمان زودرس داشتم.‌
الان هیچ دردی هم ندارم

سوال های مرتبط