تازه تو این هفته های آخر معمولاً باید کمر درد و مادرد داشته باشم که من هیچ علائمی ندارم
منم ۳۹ هفته ۲ دو روزم باید تا یکشنبه یعنی ۱۰ اسفند زایمان کنم ولی همچنان هنوز هیچ دردی واسه زایمان هم ندارم
خدا نکنه
مبارک باشه انشاالله بسلامتی کوچولو تون بدنیا بیاد
پیاده روی تند و طولانی درحد دوسه ساعته یا بیشتر خیلی خوبه ورزش زیاد
دوسته منم هیچ درد نداشت نامه بستری بهش دادن برا فردا
سلامتی همه مادرهای بی درد 😅😅😅
از جمله خودم که دردی ندارم
پرچم دار شدیم
وای چرا زایمان نمیکنیم 😭😂
من 38هقته و5روزمه
موندم چیکار کنم زودتر زایمان کنم
دقیق چند هفته ای عزیزم؟
سلام😑😑
طبیعی ها ک معمولا تا ۴۰ میرن
😂🥲مثل من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.