37هفته هم پر شد هنو از درد خبری نی🤣

۱۴ پاسخ

خیلیوزوده برا تو عجله نکن حالا🤯🤯🤯

زوده خوب
حداقل۳۸باید بگذره

زوده اخه

خداروشکر عزیزم از ۳۶به بعد خوبه ریه ها رسیده خیالت راحته هرموقع بیاد خوش بیاد

منک ۴۰ هفتم تموم شد. انگار ن انگار

نا کل پشتم نا

زوده بابا دختر من ۴۰ هفته و ۶ روز دنیا اومد

نا من کمردرد واژن درد زیاد دارم

هرچی بیشتر بمونه بهتره کامل رشد میکنه وزن میگیره

ولامن واژنم خیلی درد داره هم ترشح زیاد دارم

😂منم امشب شدم ۳۸ هفته

دقیقا منم🐣

تا ۴۰‌ وقت داریم حالا 😆

منم‌امشب ۳۸ هفته ام پر شد

سوال های مرتبط