خانمها تجربتون از واکسن دوماهگی چیه برتم بگیدد

۲ پاسخ

هر چهار ساعت پاراکید بده اذیت نمیکنه

هیچی والا من دوروز پیش زدم خدارشکر اصن اذیت نکرد

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی