سلام خانوما سونو وزن تاکی وقت داره

۶ پاسخ

من دیشب رفتم حس میکنم کمه دکتر گف خوبه

۲۸تا ۳۴بعضیا ۳۶هفته هم میرن

به من ۲۶هفته گفت برو که ببینم خوبه. دالپر هم فرستاد

از انومالی دیگه نرفتم ببینم چقدره

تا ۳۲

اگه از ۲۸ هفته تا ۳۰‌یا ۳۱ بری بهتره اگه وزنش کم‌باشه میشه جبرانش کرد

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان ریهام🤰🏻🎀 مامان ریهام🤰🏻🎀 روزهای ابتدایی تولد