سونو وزن تاکی وقت؟

۴ پاسخ

ببین اگر ۳۱ یا ۳۲ بری بهتره چون خدایی نکرده وزن جنین کم باشه بهت میگه چی بخوری که جنین بهتر وزن بگیره
یدونم آخراش میری

من یکی ۳۲ هفته انجام دادم یکی ۳۶ هفته انجام دادم

تا ۳۶ یا ۳۷

به من گفت تا هفته سی یا سی و یک برم جا داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان ریهام🤰🏻🎀 مامان ریهام🤰🏻🎀 تولد
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی