چند هفته و چند روز رفتید انومالی؟

۱۷ پاسخ

سلام بهترین زمان انومالی ۱۸ هفته و ۳ روز و یا ۱۹ هفتس

۱۸ هفته و ۴ روز

عزیزم میگم دیدم که راجب سید حشمت تایپک گذاشته بودین شما رفتین پیشش و اینکه شماره ای چیزی دارید ازش؟

بهترین زمانش ۱۸ هفته هس قشنگ همه چیزش معلومه

من امروز رفتم آزمایش خونش ۱۸ هفته میرم سنوشو میدم

۱۸هفته ویک روز بودم رفتم

18هفته و یک روز

17 هفته شش روز

۱۷ هفته و ۳ روز

۱۷ هفته 5 روز

۱۷ هفته ۵ روز

من 18هفته 4روز رفتم

من ۱۷ و ۶ روز

من 19هفتگی رفتم

من فردا ۱۸ هفته و ۳ روز میخوام برم

18هفته دقیق

۱۸هفته و ۲روز رفتم انومالی

سوال های مرتبط

مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری