مامانا دقیقا چند هفته و چند روز رفتید انومالی؟

۱۲ پاسخ

من ۱۶ هفته رفتم گفت کوچیکه دوباره فرستاد ۱۸ هفته وقت داد برم خدا خیرش بده فقط یبار پول گرفت

من ۱۶ هفته و یک روزم گفت این هفته برو منم برا پس فردا وقت گرفتم

من ۱۸ هفته و یک روز وقت گرفتم

۱۸ و ۳ رفتم

بهترین زمان ۱۸ هفته تمام هست کلا بین ۱۸ و۱۹ عالیه

تو ۱۸ هفته برو

۱۸ و ۳

من دکترم ۱۸ هفته و ۲ روز نوبت داد گفت بهترین زمانه

۱۸ و ۳روز

۱۷ و ۴ روز

یادم نمیاد 😂

۱۸ هفته بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری