برا تب بچه کدوم قسمت بدن مهمه؟؟؟
بااین دیجیتالیا

تصویر
۸ پاسخ

زیربغل دیجیتالیا بهتره

پیشونی و سینه . باید جایی که استخون داره بگیری

دکمه اولی از سمت چپ بزن ، میشه body بگیر روبروی پیشونی بچه
یا زیر بغلش دقیق تر نشون میده

من همیشه زیر بغل و شکم میگیرم با این

فقط بین دو ابرو از ۳۸ بهبالاتبه

برا این تب سنج ها، چندجا باید بگیری ، اما دکتر به من گفت از این مدادی ها بگیری بهتره

اینا اشغالن منو گول زدن تب بچم ۲ماهگی بالا رفت .فقط جیوه ای دقیقه

پیشونی

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی