۵ پاسخ

والا من ۵۷ روزمه دیگه به غیر از بیرونیا هیچی ندیدم بیوفته
احتمالا جذب میشن

بعد چهل روز کم کم میفتن

کجا زایمان کردی عزیزم؟

حالا هرموقع هم بیفته مگه ما متوجه میشیم؟!

جذبی نیستن مگه بخیه های داخلی

سوال های مرتبط

مامان ماهانی🌛🌜 مامان ماهانی🌛🌜 ۳ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی