۱۱ پاسخ

منم تو ماه پنج گیر کردم😑😑

حسودی نکن داغون و له شدیم داریم جون میدیم 🤣

حسودیت نشه هرچ دیرتربهتر... امادگیت بسشتر میشه

همه امروز وارد ۴۰ هفته شدن😂منم موخاااااام

من تو هشت موندم

من هشتم 😂

منم همین طور

من مانده ام تنهای تنهااااااا

بهتر بچت ۱۴۰۵ میشه

حسودیت نشه بعد زایمان ادم به روزی میوفته ک همش میگی این چی بود 😅

منم حسودیم شد شدید😂🤦‍♀️🥴

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🐦 مامان جوجه رنگی🐣🐦 ۱۲ ماهگی
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری