۲ پاسخ

شیاف گلیسیرین بزن ، هیچ خطری هم نداره . نوزاد تا چهل روز مغزش فرمان نمیده که پی پی کنه بعد اون درست میشه

والا برا یبوست خودمم هنوز نتونستم کاری بکنم😂

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی