۸ پاسخ

منم بعد لز انومالی دیگه سونویی نداشتم

خانوما برای سزارین کی برم بیمارستان پرونده باز کنم بعد بیمارستان خوب دکتر خوب تو تهران کسی میشناسه

اره البته برسی برای جفتم هست گفت زایمان قبلیت سزارین بوده باید ببینم چسبندگی نداری

من سه شنبه میرم میبینمش
از انومالی ندیدمش🥺

عزیزم هفته ۲۸ تا ۳۲ بنا ب تشخیص دکتر ی سونوی وزن داری فقط
من خودم هفته ۳۰ رفتم خوب بود

میشه سنو 3ماهه سوم برای وزن ایچیا هست

دو هفته دیگ احتمالا سونو داری

میشه سونو وزن
تو هفته های ۲۹ ایناس

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد