۶ پاسخ

بسلامتی،مبارکه عزیزم

شنبه که می‌شد ۵ بهمن ساعت ۷ صبح کیسه آبم پاره شد. رفتیم بیمارستان بستریم کردن دهانه رحم دو سانت بود قرص زیر زبونی دادن ولی تا ۴ غروب به ۳ سانت رسید ۵ بهم تو سرم امپول فشار زدن ساعت ۶ دردام شروع شد ولی منظم نبود از ۷ تا ۱۱ خیلی شدید شد دردام ۱۱ زایمان کردم ولی خیلی سخت بود بچها

بگو عزیزم

بگو🥹

بگوو

بسلامتی مبارکه🥰 بفرمایید بگید برامون

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آیلین و آروین💙 مامان آیلین و آروین💙 ۱۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۴ ماهگی
مامان دونات کوچولو مامان دونات کوچولو ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا 👼 🩵 مامان فرشته خدا 👼 🩵 ۹ ماهگی
مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد