بسلامتی،مبارکه عزیزم
شنبه که میشد ۵ بهمن ساعت ۷ صبح کیسه آبم پاره شد. رفتیم بیمارستان بستریم کردن دهانه رحم دو سانت بود قرص زیر زبونی دادن ولی تا ۴ غروب به ۳ سانت رسید ۵ بهم تو سرم امپول فشار زدن ساعت ۶ دردام شروع شد ولی منظم نبود از ۷ تا ۱۱ خیلی شدید شد دردام ۱۱ زایمان کردم ولی خیلی سخت بود بچها
بگو عزیزم
بگو🥹
بگوو
بسلامتی مبارکه🥰 بفرمایید بگید برامون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.