۱۸ پاسخ

تا جاییکه آخوندا برن میره بالا ،

اونس جهانی طلا رفته بالا
چون طلا سرمای گزاری امنی هست
گرون شده

طلا که به خاطر انس جهانی داره میره بالا
اما اجناس دیگه خدایی برای چی الکی الکی میره بالا

بخاطر جنگ احتمالیه

زندگیامون حیف شد 😞😞😞

کاش شوخی بود
چه زندگی هایی که از این به بعد تباه میشه
هزینه های زندگی از یه طرف مالیاتی که قراره بدیم از طرف دیگه
تا کل خسارت هارو از مردم نگیرن ول نمیکنن بودجه امسال رو رو مالیات بستن

قیمت هارو باید بپرسی الان یا الان فلان چیز چنده در این حد بالا میره

دیگه لحظه ای شده همین که پلک میزنی می‌ره بالا و خدایا خودت به داد بچه هامون برس اینا با این شرایط می‌خوام چیکار کنن داراها پارامتر میشن ندارها ندار تر

حالا سرقیمت پوشک دعوا نکنید😅🤣😂 همه چی گرون شد تادسته کردن تو.... اینم روش چکارمیتونیم‌بکنیم🙄😬

الان مسدودم مکرد داشتم تاپیک برات مزاشتم

تصویر

مامانه مهرسا شما حتما قیمت قدیم خریدی

یا قرااااان
دیروز ۲۰ بود
چخبرررره امروز ۲۲😭😭😭😭

واقعیه عزیزم طلا فروشی ها قیامت شده با اجرت ۲۵ ۲۶ متاسفم واسه خودمون واقعا

😢 💔

خیلی هم جدیه 😶😩

پوشک بسته ای تقریبا ۷۰۰ شده😭😭😭

یه ساعت پیش من دیدم ۲۱ بودچه زودرفت بالا

برو بالا

سوال های مرتبط

مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی