پوشک
شیرخشک
نوزاد
زایمان

تصویر
۶ پاسخ

کالاندولا و زینگ‌و قاطی کن یه لایه ضخیم بزن هر بارم ک شستی خواستی کرم برنی قشنگ خشک کن با دسماب یا یه حوله لطیف
نکش ضربه ای ابشو بگیر بعد ترکیب کالاندو لا و زینک و بزن
در جا خوب میشه
همههههه کرمای خارجی و ایرانی و استفاده کردم
طب سنتی و روغن جامد و مایع و زیتونو همه چبییی
خوب نمیشد اصلااااا
این اب رو اتیش بود حتما بزن

عزیزم پماد زینک اکساید ۲۵ درصد و کورتیمازول یک درصد و کالاندولا رو بگیر به اندازه هم قاطی کن بمال سریع خوبش میکنه دختر من از اسهال جوری سوخته بود که ۵ روز بدون پوشک بود اخر اینارو من براش زدم شب زدم تا فردا ظهرش سریع خوب شد اما تا ۵ روز بیشتر نمیتونی بزنی

کالاندولا با زینک قاطی کن لایه زیاد بزن پوشکش کن دو‌بار بزنی خوب مبشه
غذا خوراکی جدید نخورده از اونم میشه

سودوکرم عالیه

روغن جامد یا خوراکی بزنش پسر منم همین طور دارم میزنم

پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزول بگیر قاطی کن شب خوابیدنی بزن بهش
اگه اسهالم هست ۵ سی سی نئوزینک صبح ۵ سی سی شب بده جمعش میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهام🩷🩷 مامان دوقلوهام🩷🩷 ۱۳ ماهگی