اتاق دخترم جداست تو تخت خودش میخوابه و تا بخوابه کنار تختش میشینیم هردومون،….. تا صبح هم به نوبت بهش سر میزنیم !!چطور زن و شوهر جدا میکنید اتاقاتون رو از هم؟! بچه مال هردوتاست مراقبتش و بیخوابیش هم مال هردونفر مدیریت کنید و مراقب زندگی زناشوییتون باشید ک اجتماع بیرون اوضاعش خرابه متاهل مجرد هم نداره
یکسال اینجوریم
دقیقا🤣🤣🤣من تازه دخترمو گذاشتم تو تخت خودش کنار خودمون ۷سالشها دیگه جانمیشدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.