۳ پاسخ

اتاق دخترم جداست تو تخت خودش میخوابه و تا بخوابه کنار تختش میشینیم هردومون،….. تا صبح هم به نوبت بهش سر میزنیم !!چطور زن و شوهر جدا میکنید اتاقاتون رو از هم؟! بچه مال هردوتاست مراقبتش و بیخوابیش هم مال هردونفر مدیریت کنید و مراقب زندگی زناشویی‌تون باشید ک اجتماع بیرون اوضاعش خرابه متاهل مجرد هم نداره

یکسال اینجوریم

دقیقا🤣🤣🤣من تازه دخترمو گذاشتم تو تخت خودش کنار خودمون ۷سالشها دیگه جانمیشدیم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام🩷🩷 مامان دوقلوهام🩷🩷 ۱۳ ماهگی