چهارشنبه سوری کجا میرید مامانا؟

شیرخشک. پوشک. نوزاد

۱۶ پاسخ

هیچ جا😂
ما هرسال نه جایی می‌رفتیم نه جشن میگیرم امسال که بدتر

هیچ‌جا

خونه مامانم هر سال او کوچه آتیش روشن میکنیم😆

هیچ جا .

خونه مامان بزرگم

اومدم خونه مامانم چون ویلاییه خونشون بتونیم تو حیاط آتیش کنیم برا بچه ها

خونه ی خودمون مادرشوهرمینا شام میان ...بعدش آتیش روشن میکنیم کنار خونمون میپریم

تو خونه
شاید یکی از دوستامون بیاد پیشمون

تهران افتضاح از صبح فقط داره میزنه ادم جرعت نداره بره بیرون والا

هیچ جا

والا من و خواهرم شوهرامون امشب شیفتن جفتمون اومدیم خونه مامانم اینا باهم باشیم

خونه تهران افتضاحه

هیچ جا احتمالا

نمیدونم

من هم خونه مادرم هم مادر شوهرم عیدیشونو میبرم

خانه کنار فرزند دلبند

سوال های مرتبط

مامان نیهان👩🏻‍🍼 مامان نیهان👩🏻‍🍼 ۱۴ ماهگی