هیچ برنامه ای ترقه بازی هم که ممنوعه و درست نیست تپ این شرایط من که همین طوری هر صدایی میشنوم فک میکنم اسرائیل زدع
هیچی احتمالا بریم خونه مادرشوهرم چون هرسال میرفتیم اونجا اتیش بازی و از رو اتیش پریدن امسال فقط شام میریم چون بقیش کنسله
خونه مامانمینا فقط شام در سکوت و آرامش نهایت تو حیاط یه آتیش روشن کنیم دورهم چایی آتیشی درست کنیم
مثل هرسال خونه مادرشوهر به صرف شام بدون اتیش بازی و ازار اذیت مردم🥰
کی هس چهار شنبه سوری،؟
میشینیم ببینیم خودمون با ترقه خودمون میترسونیم یا اسراییل و آمریکا با موشک هاشون
هیچی عزیزم
بله قطعا
ما همیشه خونه بودیم از اول بچه بودیم مامانم اجازه نمیداد هیچ کدوممون بریم کوچه ترقه و آتیش بازی و فللت
هیییچی شاید بریم شهرستان تو راه باشیم یا خونه باشیم
هیچی تو این اوضاع
سالای قبل خیلی کیف میکردیم
امسال خونه ایم
یهو دیدی ترقه و موشک قاطی شد الفاتحه
خونه ایم
خوووووونه
باغ میریم
مثل هرسال خونه 🥲
خونه ایم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.