۱۷ پاسخ

هیچ برنامه ای ترقه بازی هم که ممنوعه و درست نیست تپ این شرایط من که همین طوری هر صدایی میشنوم فک میکنم اسرائیل زدع

هیچی احتمالا بریم خونه مادرشوهرم چون هرسال میرفتیم اونجا اتیش بازی و از رو اتیش پریدن امسال فقط شام میریم چون بقیش کنسله

خونه مامانمینا فقط شام در سکوت و آرامش نهایت تو حیاط یه آتیش روشن کنیم دورهم چایی آتیشی درست کنیم

مثل هرسال خونه مادرشوهر به صرف شام بدون اتیش بازی و ازار اذیت مردم🥰

کی هس چهار شنبه سوری،؟

می‌شینیم ببینیم خودمون با ترقه خودمون میترسونیم یا اسراییل و آمریکا با موشک هاشون

هیچی عزیزم

بله قطعا

ما همیشه خونه بودیم از اول بچه بودیم مامانم اجازه نمی‌داد هیچ کدوممون بریم کوچه ترقه و آتیش بازی و فللت

هیییچی شاید بریم شهرستان تو راه باشیم یا خونه باشیم

هیچی تو این اوضاع

سالای قبل خیلی کیف میکردیم
امسال خونه ایم
یهو دیدی ترقه و موشک قاطی شد الفاتحه

خونه ایم

خوووووونه

باغ میریم

مثل هرسال خونه 🥲

خونه ایم

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نیهان👩🏻‍🍼 مامان نیهان👩🏻‍🍼 ۱۴ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی