تو هفته من بچه بدنیا بیاد مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

از ۳۶ بهتره
۳۷ به بعد دیگه اوکیه

عزیزم یکی از فامیلامون هم هفته تو بود زایمان کردبچش خداروشکر ۲۲۰۰کیلو هم بود همچیزش تکمیل تو دستگاه هم نرفت ورش داش رفت خونه

بزار حداقل 36 رد کنی ک خدایی نکرده دستگاه نره اذیت بشی

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان ریحانه ✨رادوین مامان ریحانه ✨رادوین ۱۳ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد