بچه تو هفته من بدنیا بیاد چندروز میره تو دستکاه؟

۷ پاسخ

عزیزم اول که انشاالله به موقع بدنیا بیاد
بعدم من پسر اولم ۳۵ هفته بدنیا اومد. با وزن ۲۴۰۰ اصلا دستگاه نرفت
بستگی به بچه داره

اصلا مشخص نیس.بعضیا اصلا نمیرن دستگاه بعضیا ۳۷ هفته ام میرن دستگاه.فکرای خوب کن.استراحت کن.امپول ریه بزن

بچه دوست من 34هفته دنیا اومد 2ساعت دستگاه بود

یک هفته

خیلی زود تا هفته سی هشت برسون

ب این چیزا فک نکن عزیزم انشالع ب موقع ب دنیا بیاد اما تقریبا ۱۰ تا ۲۰ روز دستگاه میمونه

معمولا ۳۴ هفته به بعد ریه های بچه تشکیل میشه بستگی به سیستم ایمنی بدنش داره امکان داره اصلا نیاز به دستگاه نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی