خانوما
نظرتون راجع به این لباس چیه؟🙃

تصویر
۳۸ پاسخ

اکثرا گفتن یا پارچش قشنگ نیست یا سنتو برده بالا
یا یه ایرادی گرفتن که خب هرکسی یه نظری داره
ولی بنظر من همه چیش عالیه😍
رنگش شیکه و خب گیپور روش شیک ترش کرده و اصلا سن بالا بنظر نمیاد
از همه مهمتر اندامته. خیلی لباس ب اندامت‌نشسته و درکل خوبه همه چیز🔥

قشنگه همههههه چیش الا سر استینش

واسه خانم های سن بالاست من خودم بیشتر پیرهن هام عروسکی ان

بدنیست ولی کاش مثلا دامنش ماهی بود و روی کفش میپوشوند

من نمیدونم چرا اینجوری خوشم نمیاد،ساتن داری رو کن 😂

عالیه ب‌شدت شیک و‌اصیا

زیباست و به فرم هیکلتون میاد 🥰

فوق العادست، فقط با کفش مشکی یا سفید، لباس تو تنتون عالیه

خیلی قشنگه خیلییی

پارچه دانتل فرانسه پارچه اصیل و شیکیه
کاش مشکی می‌بود قدشم بلندتر
در کل قشنگه عزیزم خیلیم خوش هیکلی

بهت میاد قشنگع

خیلی خوشگله دوختی عزیزم؟

مدلش قشنگه ها ولی پارچه اش سلیقه من نیست

خوشگله بهتم میاد

قشنگه دوس داشتم

قشنگه خیلی

سلیقم نیست

سن ادم رو‌میبره بالا

من دوست دارم این مدل رو جدیدا هم ترند شده

به نظر من خوبه

بنظرمنکه قشنگه

قشنگه☺️

قشنگه، ولی میگم اگه قد لباس بلند تر بود شاید قشنگ تد میشد

خیلی قشنگه عزیزم🥰

چقد نازناز شدی تو دختر🫠🥹🫶🏻

بسیار شیکه وجدیده خیلی بهت اومده ماشالله خوش هیکلی😍😍😍

زیباس

قشنگه ولی یه شکم تخت و پهلو ی آب شده میخاد

شیکه

قشنگه😍😍

شیک و قشنگ

قشنگه..برا چه مناسبتی

خشگله جدید

قشنگه 😍

این پارچه سن بالاس

قد لباس بلاتکلیف سراستین هم ساده بهتر بود

شیکه ولی با ی کفش بهتر

عزیزم میشع اگ داخل اینستا فعالیت داری پیج تو بهم بدی

سوال های مرتبط