فعلا پول رو نگه دار معلوم نیست محل کار عیدی ها رو بدن با نه حقوق رو بتونن سر وقت بدن یا نه هیچکس از فردا خبر نداره پس احتیاط شرط عقله در این شرایط جنگی لباس عید به دردمون نمیخورد باید پولو نگه داریم برای مایحتاج ضروری زندگی تا انشالله به زودی همه چیز ختم به خیر بشه برای مردم و ایران
من یکم خونه تکونی کردم آشپزخونه ریختم. ولی لباس نگرفتم برای دخترم دو دست لباس خونه گرفتم ک هنوز نیومده ولی باید بیرونی هم بگیرم ولی این اوضاع دیگه ن عیدی هست ن دلی خوشی بنظرم
من نه خونه تکونی کردم نه چیزی خریدم بجز یه جفت کتونی اونم قصد خرید نداشتم همراه کسی که میخواست بخره رفتیم دیگه همسرم گفت بیا ما هم یکی یه جفت برداریم. خونه تکونی هم فقط پرده هارا باز کردم خودم شستم و قاب شیشه ها را تمیز کردم دوباره پرده هارا زدم و فرشارا برج ده دادم شستن. البته نه اینکه از خونه تکونی خوشم نیاد هم توانش را ندارم تمام انرژیم میره سر بچه هم وقتشا ندارم. لباس عید هم چرا اگه پول داشتم میخریدم مگه آدم چقدر زنده اس تا زنده ای باید زندگی کنی شما هم اگر دوس داری توان مالی هم داری بخر مبارکت باشه
من هم لباس خریدم هم تمیزکاری کردم
من خونه تکونی از ۲۰بهمن شروع کردم تموم شد
لباس عید هم تک و توک گرفته بودم
والا من اول ماه همه پولمو خرج کردم فرداش جنگ شد موندیم بی پول
من خونه تکونی کرده بودم لباسم نصفه خریده بودم واجبارو ک ندارم میگیرم بقیه مهم نیست فعلا شاید اصلا عید نباشه
والا ما دیروز رفتیم بازار همه باز بودن مردم هم خرید میکردن دیگ منم واسه دخترم خرید کردن خودم چیزی تمیخواستم فقط قبل جنگ کفش خریدن واسه خودم خونه تکونی هم ای بگی نگی یه کارایی کردم
شهرمارو ویرانه کردن انقد دود و گردو خاک باز به خونه زندگیمون نشست که خونه تکونی معنی نداره . عید هم تواین اوضاع عیدی نمونده .
منم دست و دلم ب خرید نمیره از کجا معلوم فردا. زنده باشم
خونه تکونی نصفه مونده پذیرایی دیگه جنگ شد ول کردم موهاو وقت گرفته بودم قبلا برم رنگساژ که اونو میرم خریدم شاید نکنم چون کجا میخوام برم جنگ تموم نشه به پسرم میخرم فقط
من قبل جنگ اومدم خونه مامانم نیم ساعت قبل جنگ خواستم برا بچم سفارش بدم گفتم یکم بعد پول میزنم جنگ شد از اینورم خونه مامانم شهر دیگس گیر کردم،چند روز پیش کل خونه مامانمو سابیدم تموم شد همون شب این شهرو بمباران کردن دیگه حتی میترسیم بریم کوچه خواهرم کلی تمیز کرده بود خونشو ترکوندن خونه رو بنده خدا هاج و واج مونده
من قبل این موضوعات خونه تکونی رو شروع کرده بودم تک و توک کارام مونده
خریدامم خیلی وقته کردم
من ک خونه تکونی قبل ماه رمضون تموم کردم ولی لباس نگرفتم البته فقط برا پسرم مدنظرم هست ک بگیرم چون خودم دوتا کت وشلوار دارم ک تاحالا نپوشیدم میخام همونا بپوشم
خونه تکونی خاصی نداشتم لباس عید برا پسرم قبلا گرفته بودم سایز بزرگ بود اونموقع استفاده نشده همونا برا عیدش
برا همسرمم دیقا ب مناسبت سالگردمون و عید ی روز قبل جنگ سفارش دادم فقط خودم موندم🥴
من قبل جنگ
چون مراسم داشتیم عید
همه خریدامون و کردم
که زد اینجور شد
گفتم خونه تکونی نمیکنم حوصله ندارم
دیدم نه عصبی شدم
زنگ زدم قالیشویی گفت تعطیلیم نمیایم
خونمون حیاط دار
به شوهرم گفتم پاشو بشوریم خودمون انداختیم شستیم
تا دیروز انقدر خوب بودم 4 روز داشتم خونه میسابیدم
فکرم مشغول بود
از دیروز که کارام تموم شده
همش استرس و عصبی بودنم برگشته😭
خونه تکونی که من چندماهه جابجا شدم. ولی لباس نو اصلا. دل دماغ ندارم واسه دخترا قبل جنگ چند دست لباس خریده بودم تو خونه ای. دیگه هیچی نخریدم
گلی اگه جنگ نمیشد کلی برنامه داشتم اما تو این وضع که همسرم نمیتونه بره سرکار همه جا بستس پول خودشو بهش نمیدن تصمیم پولمونو به چیزای اضافه نمیدیم فقط قبل جنگ برا دخترم یه دست لباس گرفته بودم همونه اما خونه تکونی مو انجام دادم و تموم کردم❤️
نصف کار ول شده چون با این شرایط دوباره دود میشینه
خرید نه پول نیست و الان شرایط ش نیست
منم دقیقا همون روزی ک ج ن گ شروع شد خونه تکونیم تموم شد،۵ اسفندم لباس عید اینترنتی برای دخترم و خودم خریدم ک بعضیاش ب دستم رسید بعضیاشم ک میاد.
ولی خیلی استرس دارم هر کاری میکنم دلم آروم نمیگیره 😭😭
بچمو میبینم هی حرص میخورم،صبح چشم باز میکنم همش فکرم درگیر این موضوع
برا بچه هام دوختم ببینم چی میشه اوضاع
ان شاالله که هر چه زودتر تموم بشه
لباس عید براخودم نخریدم ولی برا دخترم خریدم ولی خونه تکونی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.